Sener Kızlar iyi akşamlar 🤰🏻 32 haftadayım doktor 1950 gram dedi bebek için cinsiyeti erkek. Kendim yaklaşık 19 kilo aldım ama normal mi bebeğe kilo aldırmak için ne yapmam gerekli erken doğum riskimiz var zayıf kalsın istemiyorum 👼🏻💙
Oguzkagan65 Sener benim 32 de 2200 dü valla canın ne istiyorsa onu ye özellikle bişey yemene gerek yok bence
mavi_8 Benim de erken Doğum riskim var. Şuracıkta bekleyeyim. Yarın 33. Haftaya gireceğim. 32+0 da kilosu 1990 gramdı
MeryemSemih 32 haftalıkken 2046 Gr di şuan 34+6 yiz cuma kontrolümüz var bakalım kaç kilo olduk merak ediyorum sağlıklı olsunlar da kilo o kadar önemli değil bence...
Gamze895 Dilekcelik bende 6 kilo aldım 30 haftalığız bebeğim kilo almıyo diye endişe ediyorum hep maşaAllah sizin kilonuz iyimiş inşaAllah benim yavrumun da kilosu iyidir
Dilekcelik Gamze895 doktor iyi dediyse endişe etme canım ama anne karnındaki bebeğe muz dondurma pekmez kuruyemiş kilo aldırıyor die biliyorum bende çok tuketiyorum
Esmermelek 31 haftaligim dün gittim doktora 1 500 gram dedi doktor sanki biraz zayıf dedim hayır hayır kilosu gayet normal dedi bende bütün hamileligim boyunca 6 kilo almışım 😑😑