Zelnuray https://www.hepsiburada.com/baby-home-bh-760-gold-cift-yonlu-bebek-arabasi-p-HBV00000IEMVN?magaza=Ayhan%20Çocuk&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=EAIaIQobChMIw9e-k66M4gIVSeN3Ch3qXA4PEAQYAyABEgLN2vD_BwE Arkadaşlar kullanan yada alan var mı ben netten getirmeyi düşünüyorum nasıl kullanıllı mı ilk defa netten bebek ürünü alıcam
Haribo42 Zelnuray ayy bende cok merak ediyorum bu arabayi yenidogandan iyibarende cok kullanisli ve hafiff bi araba gibi ama kullananlar emmnunmu merak ediyorum
Haribo42 Zelnuray bende chicco lite way 3 istiyorum esim ona bile pahali diyor 🙄 sinir oluyorummm daha uygun bi bu biraz hosuma gidiyo bakalim:(
Haribo42 Zelnuray https://www.instagram.com/p/BuLqJselG5b485EOw3ziv-WiG9ODIg94NEoZkE0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=i0bsy1mk0diu Bak buda var benzeyen
Haribo42 Zelnuray ayy bi kullaninca yazarmisin buraya tekrar lutfen ya surusu nasil boyle azicik kullansinda:))) 1 tane bile yorum bulamadim bu arabayla ilgili:(((
Zelnuray Haribo42 yazıyım canım bende dedim kullanınca konuşalım diyr ben baktım yorumlara gayet iyidi bide o kullansın bakalım çok aratırdı
Zelnuray Haribo42 canım kuzenim bebek arabası gelmiş kullanışlı iyi diyor resim attı gerçekten çok güzel ya