Dlygnr Kızlar slm.2 aksamdır tokluk sekerim 345 çıkıyor bugün doktora gittim.ama daha sonuç yok.yarin açlık ve tokluk ölçümü alçaklar ona göre bi tedavi uygulucaklarmis.boyle bi durumla karşılaşan varmi
Sinembuse Dlygnr makina yanlıs olcmuyorsa eğer cok yüksek direk diyet ve insüline başlarlar bende bukadar yüksek değildi ama şuan insulin kullanıyorum insallah makina yanlış olcmustur.
Yusbur Dlygnr baya yüksek çıkmış canım benimde gebelik şekerim var diyet yapıyordum diyete uymadım 1 kez 170 çıktı bir daha 140 üzerini geçersen diyeti bıraktırır insüline başlarım direk dedi doktor makina yanlış ölçmediyse senin baya yüksek çıkmış ama düzelir merak etme insülin diyetten daha da çabuk yoluna koyuyormuş şekeri rabbim yardımcın olsun 🤲
emircagandestan Dlygnr 9 Dlygnr kesin insülinve diyet verecekler çok mu kilolu kaldınız hamile..kacunci haftadasjniz..ben su an 34 h aftadayim su fazlaligi var,,,gebelik sekerden dolayi..yatis verecekler insülinde kullanıyorum zaten
Dlygnr Valla canım 85 kilo ile hamile kaldım 28 haftadayım şuan 77 kiloyum istemsiz bi şekilde kilo veriyorum ilk hamileligimdede böyle olmuştu ama sekerim yoktu ozaman şimdi şeker cikti