Mutlubebegim evet bence de. Eğer doğum izni sonrası çalışmaya devam edilecekse tabi. Yalnız başka postlarda 37ye kadar çalışılınca eksik para alınıyor yazmış biri, diğer arkadaş söyledi. Bence doğru değil ama yine de 170 arayıp sormak lazım ben size yanlış bilgi vermiş olmak istemem ben doğru bildiğimi söyledim yine de teyit ettirin lütfen 😊