Gulsen1989 Leylaltn 40 in üzeri sancı çıkmış oluyor yavaş yavaş sancılarınız başlayacak demekki benim daha 25 i geçmedi 37+3 üm
Edali2602 Benımde 37 haftada başladı sancılarım ve 90 a vuran sancılarım oldu 1 cm de açılmam oldu bugün 38 haftalık olduk ve aynı sancılarla aynı açıklıkta devam bakalım hayırlısı 🙏🏻 Bol yürüyüş ve bol bol hurma yiyorum Doğum öncesi yalancı sancılar deniliyor Doğum sancısını beklemedeyiz 🥰🙏🏻
Glbyzilkm Meraba bende bugün 35.4 oldum dün ntsde sancı çıktı ama ben hissetmiyorum napcam bilmiyorum erken dogum olurmu ilk hamileligim daha