Ozlemtoprak2307 Bende adet tarihine göre 7+3 gebeyim çok bulantım yok canım bişi istemiyor , damak tadım sıfır denecek kadar yok bulantı olmaması canımın bişi istememesi normal mi ? Birde 11 Mayıs’ta doktora gidicez ultrasonda görebilirmiyim sizce 💜
Sengulkrgz Ozlemtoprak2307 normal tabikide kimi bulanti yasamaz kimi bulanti yasar yani herkeste farkli belirtiler oluyor o yuzden endiseye kapilma...Ben 5+3de hem kalp atisini gordum hemde bebegi o yuzden gorursunuz diye dusunuyorum
hilalakgun96 Ozlemtoprak2307 Ozlemtoprak2307 Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏🏻😊 Daha çok yeniymiş aynı şeyleri yaşadım🤦🏻♀️ 3 Aydan sonra geçer hepsi 🙋🏻♀️