blackeagle bende izne ayrılınca gitmek istiyorum. Normal doğumdan korkmuyorum. Kendimide oldukça motive ediyorum. Fakat elimden geleni yeterince yapmıyormuşum gibi hissediyorum. Doktor egsersize başla dedi. Haftasonu güzel güzel yapıyorum. Ama hafta içi akşam 7 de işten çık, eve git. Yemek hazırla, bazen çamaşır yıka,duş al vs. Hiçç egzersiz yapasım gelmiyor 😔😔