Sengulkrgz işte benim mr ım yok yani 4 sene önce falan doktor fıtığm olduğunu mr a girmemi istedi ama ben mrda duramıyorum o yüzden giremedim işte geçen hafta gittiğim cerrah da bana ne durumda olduğunu bilemem mr olmadığı için dedi . Of çok karışık kafam yatıp kalkıp bunu düşünüyorum normal çok istiyorum bebeğim normal doğuma hazrlıyo kendini her şey yolunda ama fıtık korkusu beni çok düşündürüyo 😣