Selvis rahim ağzı yetmezliği dediler canım bir hafta önce rutin kontörlüme gitmiştim bi sorun yok demişti doktor 1 hafta sonra hafif kasık ağrım oldu bi gideyim dedim özel hastane ya sözde 😒 ooo doğum başlamış bile dedi seni buraya alamayız dediler Burda doğurursan yaşamaz bebek dedi yeni doğan yoğun bakım yoktu çünkü, bi kağıt imzalattı sonra dışarda bulduk kendimizi 🤷🏻♀️