Sengulkrgz Kızlar 27 haftaliğım fakat 3-4 gündür boğaz da yanma yaşıyorum.Ilk yasadiğımda bir sey dokunmuştur diye düşündüm fakat sonra bir kac kez daha tekrarladi bu durum ve sabahta yasadim suanda da yasiyorum.Bu durum gebelik ile alakali mi yasayan var mi ? Birde genelde hep mide yanmasi olayini duydum bogaz yanmasi durumunu bilemedim...Yasayaniniz var mi doktora gitmeme daha var cozum olarak ne yaptilar.Ben gaviscon belki rahatlatir diye onu kullaniyorum ama oda pek etki etmiyor...
Elffertn Sengulkrgz bende 29+2 haftalığım cnm boğazmda sık sık yanmalar oluyo mide yanmasıyla alakalı diye biliyorum , bi dahaki doktor kontrolünde doktora danışp ilaç kullancam zamanla daha da artıyomuş bebek büyüyüp mideye baskı yapıyo diye
Sengulkrgz Elffertn hadi yaaaa bende mide yanmasi duydum ama bogazda yanma ilk defa duyuyorum sjan gebelikte ben yediklerime yorumladim hep yaaa...Bu cok kotu durum yaa gavisconda fayda etmiyor.Bende kontrole gittigimde diyeyim de daha etkili bir sey versin bari