Doleris
Esezgin
Esezgin
Benimde Sat.7
12 oçak gözüküyor ama çok kanamam var 😟bu gün doktordayım hayırlısı artık,
9 mayıs gitim doktora bişey göremedi ama kan teste hamile oldum çıktı ve bu gün yine çardı! Hayırlı neyse o olsun🤲🏻
herkeze sağlıklı bebişler güzel hamilelikler dilerim 💓