Mineilkay16 a1c mümkün olduğunca düşürmeye çalış. İyi bir endokrin ve diyetisyenle işi halledebilirsin. İnsülin değerlerin yetersiz gelitor olabilir onların düzenlenmesi gerekli. Ben 35. Haftadayım. Kontrol bazen ister istemez kaçabiliyor ama korkma inan çok zor değil yapılamayacak bişey yok. Tecrübeli bi tip1 sin yapabilirsin