eylulvari gelişiminde hiç bir sıkıntı yoktu sadece yeri çok dardı hatta kuzumun ayak parmakları yamulmuş kulağı yana kıvrılmış o şekilde doğdu sonradan düzeldi tabi 😄 4 sene oldu Doğum yapalı tam haftasını hatırlamıyorum ama erken Doğum değildi zamanında doğdu