Semide00000 Narmin94 ben Hamilelik başliginda Folievaya kislota,Dufaston Şimdide kan artici ferrum lek içiyorum Folievaya kislota Bebekin inkişafina göre,Dufaston bebekin yerin berkitmeye göre, ferrum lek kan artici)
Duygukahraman Narmin94 ben ilk ayımda imom kullandım sonra folik asit 3.aydan beride feri sanol kullanıyorum
Narmin94 muhasebecianne ben vitamin elevit, kan icin maltofer 100mg elementler demir ve 0.35 mg folik asit
seydanurceyhan 3 ay folik asit kullandim sonra debit 3 kullandim sonrasinda decavitle gynoforen simdide gynoforenle magadyn kullaniyorum
humaninannesi61 Folik asit , Decavit , Devit 3 Ampül , Dodex Ampül , Gynoferon kullandım hamileliğimde. Şimdi sadece kan hapı Gynoferonu kullanıyorum. Emzirene kadar kullan dedi doktorum🤰🏼😍