Kizilicee 11 haftalık gebelikte cinsiyet belli olurmu acaba yarın doktor kontrolümüz var çok merak ediyoruzzzz..
Fatmanuurcelik Kizilicee benim tam 11.haftamda doktor erkeğe benziyor ama alışverişe başlama henüz dedi bi daha 16.haftamda gidicem o zaman belki net bişey söyler
Gkcyldrm Merhaba hayırlı olsun öncelikle 🧿 12. Haftadayım bende 12+5 te ikili tarama yaptıracağım doktorum taramadan sonra yorum yapılabilir dedi tabi doktorun bilgisi burda önemli olan arkadaşımın 11.haftada belli olmuş ☺️
Esuyum38 Tahmin edebilir ama kesin bişey söylemez canım çünkü erken diyolar bana 13.haftada kesin dedi başka bi doktor da göremedi kesin diyemem ama yapı olarak erkek dedi yani doktordan doktora değişir Allah gönlünüze göre verir inşallah hayırla sağlıkla kucağına al inşallah 🥰