haklisinesracim kızlar bugun asm ye gittim ve tetenoz oldum 20 21 haftadayim. Aşı hiç acitmadi acıkcasi vurdugunu bile anlamadim aksama dogru ağri olur mu bilemiyorum. tansiyonun 8 e 5 cıktı düşük oldugunu soyledi hemsire. bi de bebegin kalp atışı 150ydi çok fazla geldi bana sordum ama bisey demedi. genelde 140 oldugunu duyuyorum benim tansiyonumun düşük olmasiyla ilgili olabilir mi sizce
Mom72626 haklisinesracim canım doktoruna ulaşabiliyorsan mesaj at. Dün bende tetonoz oldum benim de vurulduğu an acımadı akşama doğru acıdı birde bugün kolumu yukarı kaldıramıyorum baya bir ağrıyor