Merhabalar kizlar 19 haftalik ikizlere hamileyim bu haftaya kadar boyle bisey yoktu ama iki gundur kasiklarimda agri oluyor sanki adet olmusum gibi bacaklarimda agriyor canim
Kesliyor sanki normal mi doktordan iki gun once geldim agri yoktu soramadim sonradan oldu kanama baslicak diye korkuyorum valla