Fasulyemmm 12.haftamda olmuştu benim de kahverengi. Doktorum çok uzaktaydı (4 saat). Aradım, bol bol su iç, yat dedi. Öyle yaptım. Geçti çok şükür. Şimdi 5,5 yaşında. İkinci gebeliğimde 1, 5 aylıkken kırmızı incecik oldu. Farklı bir doktora ilk defa gittim, progestan verdi. Kullanmadım, yıllar önceki tavsiyeye uyup bol bol su içip yattım. Tam geçene kadar rapor aldım hatta. Geçti sonra çok şükür.