Pamuk34 Sol kasigimda baski var diye acile gittim idrar enfeksyonundan suphelendim alttan muayene ettiler sonrada normal ultrosanda inceledi doktor aciklik vs yok enfeksyonda Gorunmuyor dedi ben anlamadim idrar enfeksyonu boyle muauenede belli oluyor mi ki yani idrar Tahlili yapmasi gerekmez miydi kizlar yarin saglik ocagina gidip yaptircam yinede ?
Muallimee Pamuk34 tahlil yapmadan enfeksiyon nasıl anlaşılır ki🤷♀️ Aksine bende hiç bir belirti yokken hep enfeksiyon çıkar tahlilde
Haticemrahalp Pamuk34 canim bende 1 haftadir enfeksiyonla uğraşiyorum çok kötü birşey ya ben doktora gittim nst girdim Altan bakıldım bide idrar tahlili verdim ondan sonra enfeksiyon olduğunu söyledi toz ve ilaç verdi oda bir işe yaramadı
Woerigjjjffjdkfkx Pamuk34 vlla bnm hiç ağrım sızım belirti yoktu ölesine rutin kontrolde idtar testi istedi onda çıktı enfwksiyon nasıl anladı ultrasonla anlamadim
Aysegulkinyas Pamuk34 idrar tahlilinde cikiyo canim burda anlasilirmi bilmem ben hamileligimin basinda beli ugrasiyorum bu enfeksiyonla
Pamuk34 Muallimee bende oyle biliyorum sacmaydi yni yarin saglik ocagina gidim yaptirim bari hayir bide gereksizce alttan muayene ediyolar 5 aylik olmusum ne gerek var orada aciklik varmi die bakmaya once bi tahlil iste dimi sinir oldum
Pamuk34 Haticemrahalp gecmis olsun cnm ya sizdede kasikta baski oluyo muydu yani bende idrarda yanma wc hissi yok akinti artti biraz kasintida var ara ara sanirim mantar bu ama Sol kasigimda ozellikle otururken uyusuk binaci oluyor sanki orasi sis gibi oyle dusunun
Haticemrahalp Pamuk34 sağol canim benim sağ bacağimda çok ağri var sanki böyle kilometrelerce yol yürümüş gibi çekiyor ve ağriyo bide aşağa çok basiyo kaşinti dan uyutmuyor ne yapcam bilmiyorum doğuma 18 gün var bakalim
Pamuk34 Woerigjjjffjdkfkx devlet iste acil gidince kadin zatn ameliyat arasinda geldi bakti basindan saldi anladim suan
Pamuk34 Woerigjjjffjdkfkx bide ciddi bisi yani allah korusun dusukle Bile sonuclanani gordum bebege gecebilme olasiligida var insan bi tahlil Yapr soyledimde bi idrar tahlili yapin diye gerek yok olsa gorurdum dedi yav he he dicektimde bise diyemedim 👊
Pamuk34 Aysegulkinyas saglik Ocagida cins sabah erienden gittim idrar vermeye burdaki sonuclar dogru cikmiyor hastanelerdeki gbi degil sen bilirsin istersen ver tahlil dedi kafami karistirdi 😂 millet calismamak icin napcani sasirdi sanki bana denk Geldi bugun hepsi😂
Aysegulkinyas Pamuk34 oda degisikmis dogrusu sen en iyisi sana en yakin bi hastaneye git idrar tahlili ver canim bol su ic benim yaptigim en basindan belli o birde c vitamini bu sefer ki kontrlumde baya yogun olunca ila tedavisine basladim
uhuddd Pamuk34 evet benim doktorum alttan bakıp anlamıstı yani akıntı şeklinden anlıyorlar sanırım sonra fitil vermişti ama siz yinede idrar tahlili yaptırın mutlaka
senasln Pamuk34 mantar enfeksiyonları çıkıyor. Başıma gelmişti. Alttan muayene sırasında ebe hemen anlıyor zaten enfeksiyon olduğunu
Alessia Pamuk34 canım ıdrar tahlılı olmadan nasıl anlasılır bazı dr bastan savma yapıyor 🤬 benım ıdrar tahlılınde cıktı sonra kultur ıcın tekrar test yapıldı sonra ona gore antıbıyotık basladılar baska bır dr gıt yanma ıdrarda koyulasma koku var mı sende?
Pamuk34 Alessia yok cnm idrarda koyilasma yok ama akinti var yinede insan test yapr dedigin gibi ozeller test yapmaya yer arar Devlet saglik ocagi testten kacar napcaz biz acep