Serenayss Merhaba arkadaşlar aranızda ki calisan anne adaylarına soruyorum . Isyerim.surekli ağrım.. olup izin almama tavır aldı.29 . Haftadan 32 ye kdr rapor alıp sonrada 32.haftada olan doğum.izini raporunu alabilirmiyim başına gelen bilgisi olan var mi
Tuem12 Serenayss eger ağrılarınız. Varsa rahtasızsanız doktorunuzdan 30 gun heyet raporu yada 10-10-10 tek hekim raporu alıp 32+0 da doğum iznine ayrılabilirsinz
Serenayss Tuem12 yani her hangi bir sknti arz etmez emeğime yazık olsun istemiyorum en azından doğum.parasi yanmasın diye direndim ama artık dayanamıyorum çok hareketli bir bebeğim var hareketleri kaasilmama sebep oluyor. Doktor inşallah verir
Tuem12 Serenayss ben 32 ye kadar aldım rapor 32+0da dopum iznini başlattım sonucta rapor hakkın var bir sıkıntı olmaz
Sinembuse Ben almıştım 10 gün ayrı 1 ay ayrı düşük riskim var diye doktor vermişti 32 haftalikkende doğum için aldım.
Sinembuse Serenayss doğumuma daha 1 ay var canim ben gitmediğim günlerin parasını aldım doğum parasindada kesilme olmuyor çünkü benim düşük riskim vardı 3 doktor imzaladı raporumu .