Meehabalar iç sıkıntımdan dolayı pazartesiyi bekleyemedim dün doktora gittim iyikide gitmişim kese altında bir yerde az bir kanama var bunun için ilaç verdi vitamin vs de var yanında. Benden önce gebeliği ilerleyen arkadaşımın şiddetli kasıl ağrıları olduğunda doktora gitti ve kese çevresinde çok büyük kanama oldupu ortaya çıktı ağır kaldırmasıilişki herşeyi yasaklamışdoktorı ilaç vermiş bir ay sonra kontrole gittiğinde kanama kaybolmuş. Bana doktor ağrın varmı dedi yok dedim kanaman oldumudedi yok dedim . İnternette araştırdım eskilerbu olaya üstüne görme diyorlarmış. Böyle birşey başına gelen varmı