Minikkkuzummm Kadriye1 biz de 12. Haftada öğrendik. İlk doktor randevunda tahminde bulunur muhtemelen
Kbr1212 Canım ben 13+4te gittim kıza benziyor dedi 18de gittim kesin erkek dedi o yüzden çok aceleci olmayın derim sonra insan içten içe hevesleniyor 🙈🤭
DnzNhr Kbr1212 ayy işte bende bu yüzden 12 haftalıkta inanmıyorum bi teori atıyorlar ortaya insan ne düşüneceğini şaşırıyor🤔 bencede acele etmemek👍🏻
Kbr1212 DnzNhr evet bence de zaten sanırım 14ten sonra olusuyo organı kız mo erkek mi diye. Benim doktorum genital bölgeye bakmadan kemik yapısından anlıyor dediler bende o yüzden kız olduğunu kabullenmiştim ama malesef yanılmış 💁♀️
Bebisimbebisim Ayy 12 de bir dr erkek, 15 de baska bir dr kiz dendi bi dahaki kontrolü bekliorum ikisi de özel ayy ne cikcak aceba