PirayeAkca benim de göbeğim küçükmüş diye ufaktan imalar oluyor.Eskiden olsa bebeği de ölçüp biçen yok ultrasonla o zamanlar beni mahvederlerdi kesin ‘ye,hiç karnın yok,bebeğin küçük kalmış’ diye.Şimdi ‘hayır,bebek gayet normal ölçülerde,doktorum bile dışardan bakıp anlayamıyor da ultrasonla ölçüyor.Sizin nasıl yetenekleriniz var böyle ‘ diyorum.😁