Betzm benim doktorum sırt üstü yatmakla bebeğe hiçbir şey olmaz dedi. Kendisi türkiyenin en genç doçent olan doktoru. Vardır bi bildiği yani. Sadece sürekli tek tarafa yatmayın ki siz de rahat edin dedi. Mesela burada insanlar sadece sola yatmaya çalışıyor ama o da yanlışmış. Sağ sol değişmek lazımmış. Sırt üstü yatmakla da bebeğe kan akışı azalmıyor ya da kordon dolanmıyor bunların hiçbir bilimsel açıklaması yok tamamen söylenti. Rahat ol yani. Hem zaten daha haftan çok az bebeğin küçük hiçbir şey olmaz. Ben mesela sola ve sırt üstü yatabiliyorum. Sağa yatamıyorum niye bebeğimin kafası sağda. 33 haftalığım. sağa dönünce yumrukluyor rahatsız oluyor bebek kendi ayarlıyor yani ileri haftalarda. Sen endişe etme böyle şeyleri.