Anne89 tsh ım 0.01 canım.T3 ve T4 değerim önce yüksekti.Yani hızlı çalışıyordu triodlarım😕Bir hafta kullandım ilaç sadece normale dönünce bıraktırdı.T3 ve T4 normalse gerek yok ilaca dedi.Şu an sadece takip ediyor doktor.Tsh ım hala düşük.Normal dedi tsh ın bu dönemde düzgün olmasını beklemiyorum zAten dedi.Benim guatr değil ama triodlarım hızlı çalışıyor