Fatmaa123 bir ust yorumda yazdim ama yine yazayim Huzeyfe koyacagim🤗canim oglusum adini soylerken bile boyle tuhaf oluyorum yaaa...Peygamber efendimizin en iyi sirdasi olan sahabe Huzeyfe Bin Yaman in ismi...Birde cok hosuma giden bir isim daha var eski kabe imaminin ismi Zeyd Mahir normalde o olur diye dusunuyordum ama bu ismi duyunca yok dedim bu cocuk huzeyfe olacak...Herkes alisti bazilari kuzey efe mi diye soruyor bazi yaslilarimiz tam telafuz edemiyor mumeyze diyor ama olsun zamanla herkes alisacak😁