Nebahathumeyra aynen öyleymiş ama ben zaten artık mahvoldum dilimi oynatamaz duruma geldim ve boğazımın ortasında artı bi şişlik daha çıktı ve boğazıma değdiğini hissettikçe kusmalarım arttı .. şükür yavaş yavaş iyi olmaya başlıyorum ama aklımda da soru işareti yaşayanlardan destek almak çok güzel