Gulmira Meraba kizlar adetim 6 gun sürdü adet bitikten sonra 1 haftadir ara ara lekelenme oluyor ha Durucak diyorum WC ya gittim bugun yine olmuş hamile kalmay istiyorum hiç durmicak diye çok korkuyorum bunaldm artik😓 sebebi ne ola bilir yaşayan varsa paylaşirmisiniz lutfeen
Gulcan80 Gulmira hormon bozuklugu olabilir cnm sen bir kadin doguma falan gozuk bnm kuzenimkide duzensizdi bitiyordu biraz daha geliyor hergun oda giti sen bence git bi doktora gozuk
Asena_ Gulmira bende de olmuştu o hatta benimki 20 gün falan sürmüştü doktor bir sorun görmemişti kendi kendine bitti sonra. Doktora git baksın bir ne olur ne olmaz
Gulmira Hiranil evet canm 4 ay oluyo 1 duşuk yaşadim ondan kaynaklida olabilirmiki acaba kuzum Çunku bıara adetimin süresi uzadi gecikmem oldu duzensizleşdi yani adetim duşukden once hiç oyle bidurum yoktu duzenliydi adetim
Tugce1803 Gulmira bende Bi kere oldu adetim den sonra 3 gün sonra kadar devam etti doktora sordum adet sonrasını sıkıntı etme bazen olabilir dedi
Gulmira Gulcan80 aynen canm😏 soğan kurunu deniycem gelen ay inşallah belki enfeksyonada iyi gelir diye düşünüyorum
Hiranil Canım hiç birşeyndeneme doktora git içinde parça kalmış olabilir bilgin oldun o çok kanama yapıyo bende aynı şey oldu bi doktora görün
Gulmira Hiranil ultrasonada kaç kere bakti doktor temiz çikti bilemiyorum hala devam ediyor lekelenmem 😔