Tugcehar87 yok canım 7 ay sonra oldu doğudayiz diye istemiyordum eşim ara sıra teklif ediyordu ama kararlıydım bir kere sadece olan oldu tabi adetim gecikti ama ben kendimden nasıl eminim yumurtlama doğurganlık falan yüksek olan günlerden bile degildi falan diyorum ama korkudan ağlıyorum testi yaptım koydum bi köşeye gidip yanına bakamadim sonra korkunun ecele faydasi yok diyip göz ucuyla bi baktım ve şok tansiyonum düştü annemi aradım kadın nasıl teselli veriyo olsun olsun üzülme falan öyle oldu işte şimdide bebegime bisey olacak diye aklım cıkıyo 😂😂