Emibra 8+4 üm hiç bişeyi midem kabul etmiyor hep çıkarıyorum .Bebeğim beslenemiyor ,hapta içiyorum faydasi yok meyve yesemde kâr etmiyor .Ayakta duramiyorum baş dönmelerim çok hiç keyfim yok hep halsizim of napcaz böyle 😕😔
Saratln Emibra tuzlu şeyler ye.. bebek daha küçük zaten aç kalma durumu olmaz sen yinede yemeye çalış bişeyler.. geçecek bu günler
Papatyapapatya Emibra ne kadar çıkarsanda ye.az ye çıkar bi şey olmaz...bebek daha senden besleniyor...senin kendi vücudundan...
Hilalysr Emibra canım benim 5.haftada başlamıştı bulantılar aynı şekilde hiç bir şey yiyemiyorum çıkarıyordum her şeyi. Ama hamd olsun 12. Haftaya geldiğim zman hepsi geçmişti. Senin de geçecek biraz sabret. Sık sık küçük şeyler atıştır.
Selviliker Emibra doktorunla görüşsen, serum falan takılır. Ben o şekilde geçirdim ilk 3 ayı. Sonra bünyen zayıf düşer ve sıvı kaybı da yaşarsın.
Sinembuse Bebeğin daha senden beslenmiyor hiç korkma bu dönemde kimse yiyemiyor ev yoğurdu ye yafa ayran yap iyi geliyor bide bulantı için ben a101 de satılan limonlu zencefili şekerden kullanıyordum az ağzımda tutup atıyordum berki faydası olur leblebide cok iyi geliyor .