Elmalikurabiye çok geçmiş olsun. Erken doğum tehdidinde kısalma ya da açılma olması şart değil. 23 haftadan beri ikisi de olmadığı halde yatıyorum. İğne vuruluyordum, 36 haftada olmama rağmen şuan günde 3 progestan kullanıyorum. Bebeğiniz aşağıda olabilir, rahim şekli hunileşmiş olabilir, rahim ağzı yumuşamış olabilir vb. Progestanın bebeğe bir zararı yok, ama kullanmadığınız takdirde zamanla mesafe kısalıp açılmaya neden olabilir. Bol bol dinlenmeye çalışın, ilaçlarınızı aksatmayın. Sağlıkla kavuşun inşallah bebiğinize💕