Pnaratnn Kızlar İzmir de hangi hastanede ne kadara yaptırdınız acaba çok pahalı değilse bende özelde yaptırmak istiyorum da ?
Askkokuluyavrum Pnaratnn ben devlette yaptırdım 4 günde sonuç çıktı çok şükür Bornova da trafik hastanesinde yaptırdım canim
BirVeraAnnesi35 Pnaratnn zaten sanırım bu ikili testin bit sınırı varmış yanlış hatırlamıyorsam 14 haftadan sonra bakılmıyormuş canım