Byzysm doktorlar da bi alem . Benim doktorum 4 e kadar yolu var doğurturuz dedi 3660 gr doğurdum hem de ilk bebeğimi. Özel hastane olmasına ragmen doktorum normal doğum yanlısıydı +- 200 gr olabilir dedi. Yani 3860 gr da olabilirdi benim. Yine de doğardı. Haa dikiş kesi oluyor ama o da bikaç haftaya iyileşiyor zaten . 4 ü geçemediği sürece kilodan dolayı sezeryanı düşünmüyordu benim doktorum. Arkadaşıma da başka özelde 3600 e iri bebek sezeryan yapalım demiş yapmış . Özellerde genelde öyle. Bence başka bi doktor bakın ultrasonda da fazla çıkabiliyor genelde