GuelGltkn Efulimm2608 bende de var ara sira kimyon iyi geliyo diyolar ama hamileyken zarari var mi bilmiyorum
cns-ozkpln Efulimm2608 ilk haftalarda bendede aşırı gaz vardı doktoruma sorduğumda yürüyüş yap demişti sonradan geçti
Nilver Efulimm2608 valla canım bende de aynı durum var süt içme aşırı gaz yapıyo az az sık sık ye günde bir adet sade maden suyu iç çok iyi geliyo
Busraahmt Gebelikte gaz sancisi her daim olabiliyor canim illaki ilk uc aylik dinemde degil 9 ay biyunca gaz sancisi olabiliyor
Efulimm2608 GuelGltkn Bende papatya çayını duymuştum ama bi soruştururm zararı yoksa kullanrm geçer inşaAllah ya🙁
Efulimm2608 cns-ozkpln Eşim akşamları geldiğinde sürekli yürüyüşe çıkıyoruz mutlaka ama bu son zamanlarda aksattık biraz😞
cns-ozkpln Efulimm2608 bir kerede çok rahatsız olduğumda rezene cayı içmiştim oda iyi gelmişti canım ama içmek istersen yinede doktoruna danış sen inşallah kısa zamanda rahatlarsın
Efulimm2608 cns-ozkpln Allah razı olsun canım şuan 8+6 haftalğm bi dahaki kontrolmzde bu ayın sonunda doktorum bi sıkıntın olursa gel demişti gittiğimde rezene çayından bahsederim uygun görürse kullncm inşaAllah 🙏💕
Edanr ozgurhayalim ayni bende 6.ayimdaym gaz agrisi oluyor sabahlari kalktgmda sıkısyr sag tarafm ya da sol cok ktu bu aya kadr o kdr olmuyrdu bu ay daha ck olmaya basladi
Ssraa Ben buna çözümümü ayağımdaki çorabı yatarken bile çıkarmamakta buldum. hatta ikişer tane giydim. Kesinlikle ince giyinmedim üstümde hep bir şey oldu. Çünkü buluttan nem kapıyoruz ve sonrası sancılı oluyor. Gazlı içecekler tüketmedim ve böyle böyle çok şükür 32. Haftamdayım baya az rahatsızlandım. Şimdi tişört giysem evelsi gün sancılanıyorum :)