kubravargeloglu Kıyafet çok alma bebek için 😄 Çabuk büyüyorlar ve getiren çok oluyor. O yüzden bazılarını etiketlerini bile çıkartmadan dolapta duruyo öyle ve bebek büyüyor 🤪 Henüz doğurmadım ama abimin kızından biliyorum. Yengem bir sürü şey almıştı çoğunu başkalarına götürdü etiketini çıkartmadan 😂 Ben kendim için almadım bi şey pijama takımı bide gecelik aldım o kadar, göğüs pedi falan çok aşırı sütüm olur da sızarsa o zaman aldırırım. 33+2yiz şu an bebeğin kıyafetleri, küveti, su kovası, bebek arabası, park beşiği, çantası, bezi, şampuanı, ıslak mendili dışında bi şeyi yok. Abim eczanede çalıştığı için emziği biberonu pişik kremi getiricek 👶🏻