Mervisnese Kizlar herkes çati agrim var diyo bu haftalarda ama benim boyle siddetli bi agrim yok var ama cok az bu açilmam olmadigi anlamina mi geliyo haftaya çatı kontrolüm var...
Esba2019 Mervisnese 36+4 haftalığım bende canım çok fazla ağrım var çatı ağrım ama açılmayla alakalı mı hiç bilmiyorum
Elif7781 Mervisnese bu sadece çatıyla alaka bi durum değil canim bebeğin Kilosu da fazla ayakta durmakta kas yapısı da etkiler
Busraahmt Agrinin olup olmamasi onemli degil canim hic ahrin olmasa bile acipman olabilir ama bunu sen bilemezsin ve hissedemzsin ayrica cati agrisi genelde magnezyum eksikliginden oluyor ya da bebek asagi baski yaptiginda oluyor