Elif5934 Selam Temmuz anneleri✋💚 Nasılsınız? Son 70gün kaldı ve benim çok fazla eksiğim var alınacak. 🤔 Artık karnım kocaman, çabuk yoruluyorum. Sizde durumlar nasıl Can’lar ???
Denizanne Elif5934 bizim son 65 günn 😍😍 herşeyi alındı bu hafta sonu bebek odasını alacağız. Oda gelince de kıyafet yıkar ütülerim 35 haftaya herşeyimiz tamamen biter kızımı bekliyor olurum 🥰🥰
rabia_varolculha Elif5934 bizim de son 71 günümüz 😊 ben de daha bı şey almadım öyle eksiğim çok benim de 😔 ama inşallah bu aralar halletmeye caliscam bı kısmını en azından, ben de ağırlaştığım için çabuk yoruluyorum artık 😔😔
Nil16 Elif5934 31. Haftama girdim ve bugün taburcu oldum hastaneden preeklampsi geçiriyorum evde takip verildi bir haftadır hastaneydim kızlar çok dikkat edin en ufak bi şikayette mutlaka doktora başvurun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Elif7781 Elif5934 80 gün var canim benim de yorulmak ne kelime birazdan sütümü içip uyucam 😀 hiç bisey hazırlamadım ben ama artık faaliyete geçmek lazım yoksa ağırlaştıkca zorlaşacak işimiz
Nezahatozen Cabuk yorulanlarda bende varim esyalarimiz hazır hastane çantamızda sadece dolabimiz gelirse yerlestirilcek
Elif5934 rabia_varolculha Bu aylarda çok yorulacağımı tahmin etmiyordum, keşke her şeyi hazır etseydim dedim. Neyse ki 4hafta içinde her şeyi halletmeyi düşünüyorum🤔
Elif5934 Nil16 çok geçmiş olsun canım benim.💐 Rabbim sağlıklı, sıhhatli kucağımıza almayı nasib etsin hepimize♥️ evet dikkat etmemiz lazım, ihmal etmemek lazım hiç bir şeyi.
Deniizzz Son 80 bizimde hala çoğu şey eksik tamamlamaya çalışıyorum bayramda il dışına çıkacak mısınız ?
rabia_varolculha Deniizzz benim ailem Amasya'da ben İstanbul'da gelinim yaklaşık 10 12 saat arası var nasip olursa inşallah bayramda gitmeyi düşünüyorum eşim de gideriz derse inşallah 😕
Deniizzz rabia_varolculha eşiniz o kadar uzun süre yola izin veriyorsa helal olsun bizimki pimpirikli doktorunuz dA o kadar uzun yola izin vermeyebilir 😯 ben eşkişehiden hızlı trenle Ankara’ya gideceğim onu bile istemiyorum doktor keşke izin Yok dese 🥳
Ozgemesut Elif5934 artık su içerken bile yoruluyorum diyebilirim tez zamanda kucağımIza alalım inşallah sağlıcakla 🤗
Deniizzz Nezahatozen bende doktoruma sormak istiyorum ama hiçbir yere de gitmek istemiyorum 🥴 ailelerin yanına gitmek çok yorucu oluyor
Hulya57 Elif5934 nefes darlığı kramplar falan artık iyice ağırlaştık sanki bide calişiyorum tabi hiç iyi degilim hazır sayılır herseyımıx 😆😏😏
Danlabgrc Elif5934 son 60 gün bide tayinciyiz herşey birbirine girmiş durumda napcam hic bilmiyorum 😑
Busemom Artık yürümek oturduğun yerden kalkmak işkence oldu özellikle son 1 haftadır aksam 10 dan sonra iptal oluyorum Allahtan kimseyi dinlemedim bütün herşeyi bitirdim hiçbir eksik kalmadı odasını herşeyi hazırladım birtek haftaya yıkama ütüleme kısmını halledicem sonra bekleme moduna geçicemm tabi bizimki supriz yapıp erken gelmezse bugün kontrolumuz vardı başı çok aşağıya inmiş doğum pozisyonu almış doktor erken dogum riski cok fazla dedi.
Elif5934 Busemom Maşallah sana arkadaşım, helal olsun. Cidden son zamanlar çok zormuş, nefes alıp vermek bile zor bu kadar olacağını tahmin etmemiştim. En yakın zamanda hazır edip her şeyi rahat rahat oturmak lazım. Allah bir avazda kurtarsın hepimizi 🤲🌺
rabia_varolculha Deniizzz eşimin dayisigil kendi arabalarıyla gidecekler bize de sordular gelirseniz diye en azından onunla mola vererek gidebiliyoruz ama eşime bağlı bakalım 😊
Deniizzz Nezahatozen bende çalışıyorum bayram tatilinde çocuğun işleri ile ilgilenirim diye düşündüğümden gitmek istemiyorum başka vaktim Yok çünkü 37 bitene kadar çalışmak zorundayım
ebrarmom08 Elif5934 son 69 mobilyamiz geldi bebek arabamiz tamam annem kiyafetlerini aldi bende bi kac ekstra kiyafet alicam ve kendi pijamami vs yi alicam artk ondan sonra yika utule.canta hazrla ondan sonrada hazr oluruz ins 🤗
seyda006 Sadece ben mi yoruluyorum diyodum yalnız değilmişim 😃 su içmek istiyorum muyfaktan gelmesi gözümdeee çok büyükkkkk sorun o derece eriniyorum