Kardelen123 tamam evt guzel bisey yapiosunuz dinen. ama tip 1 veya tip 2 diyabetlilerin oruc tutma gibi bi luksu olamaz bnm 9 yasndaki kardesimde tip 1 diyabet skntilarini ordan bliorum zaten insulin kullaniosunz ayrica birde hamilesiniz kendnizi gectm bebeginizi onca saat hem ac brakip hemde dengesyle oynamis oluosunuz yapmayin cok cok istiosaniz dogum gerceklestrdikten sonra kaza oruclari tutun borc yapin ama bebege bnu yapmayin