25agustos Zuhresule çok iyi ya tebrik ederim. Ama ben askılı almayı düşünüyordum. Benim üst fazlalıklarım da var kafam karıştı şimdi
Zuhresule 25agustos ben de öyle düşünmüştüm ama emzirince üst taraf İnan ki hemen eriyor ben ilk Doğum yaptığımda sırtım goril gibiydi 1 haftada eridi gitti valla ama tabi sen bilirsin :)
25agustos Zuhresule öyle mi diyorsun bilmiyorum ya keske öyle olsa. Benim hamilelikten önce de öyleydi. Napim ya zayıfladıkca gider spor yaparım napim
Pinkbabe Elif7781 Gayet kullanışlı gibi canım peki oturup kalınca kıvrılmasın aşağı yukarı diye sert tel çubuk mu plastik mi bisey oluyormuş hani öyle mi yoksa normal korse kumaş mi ?
Elif7781 Pinkbabe biraz kıvrılıyor tabi ama bu hepsinde olur zaten senin seklini almazsa rahat edemezsin
Serpil32 Zuhresule bende e bebekteki owli korseyi almayı düşünüyorum ama bedene karar veremedim kalıbı nasıl acaba siz hangi bedeni aldınız
Zuhresule Serpil32 en küçük bedenini aldım. Doğum yaptıgım gün bel ölçüm 117 cm di. Biraz sıktı ama göbek indikçe tam oldu ayarlanabilir tarzda zaten
Serpil32 Zuhresule aynen şuan indirimde kaçırmak istemiyorum ama 27haftalık hamileyim şuan. O zamana belim ne olur bilemediğim için baya kararsızım
Zuhresule Serpil32 ben 62 kiloyla Doğum yaptım kaç kilo alacağını da ongoremiyor insan :) en küçük bedeni 70 kiloya kadar olur diye tahmin ediyorum ama bilemiyorum tabi 😅