Tubanur1234 Bebeğimin tekmesini gün icinde 1 yada 2 defa hissediyorm onun dısinda dolaşma kıprdama hareketlerni hissetmiyorm sizde durum ne ne sıklıkla hissediyorsunuz
25agustos Tubanur1234 ilk başta zaten en büyük hareketleri hissediliyor vurma gibi. Ben 24 haftadayım dönmesini falan yeni hissediyorum 19 haftada sadece vuruyordu
Scb Tubanur1234 22 haftalığım 19dan beri vurmaları vardi şuan her saat 5 6 tekmesini hissediyorum dönmesini bilmiyorum ama ☺
Mutsuz Tubanur1234 21 22 haftalikken buraya bende hissetmiyorum diye yazmistim 2 saat icinde 10 defa hareket etmesi yeterli cnm merak etme hersey yklunda dir
Ertugunannesi 25agustos ya bisi sorabilirmiyim bu bebegin donmesini nasil hissediyorsunuz brnde 23 oldum ama donme felanhissedemiyorum nasil bi his acaba
25agustos Ertugunannesi ya dılarıya baskı yapıyor zaten kayıyor gibi ordan oraya 😊 dışardan belli oluyor zaten yamuluyor karnım. Poposu nerde başı nerde bilmiyorum ama 😀
Ertugunannesi 25agustos he karin yamulunca donmus oluyor dimi henuz yamuldugunu goremiyorum ama hep sagimda ultrasondan onu biliyorum 😂
25agustos Ertugunannesi böyle masaş yaparken karnımı hissediyordum daha hareket yokken yağ sürerken bir tarafım boş bir tarafım daha gergin okuuordu😀