Nisaninannesi Kizlar 27 haftalık hamileyim muayenede doktor aşırı suyun var hiç normal degil dedi korkuttu beni cikolata şekerli şeyleri yasakladı yürüyüş 3 hafta sonra kontrol dedi aranızda bile bi durum yaşayan varmı bebeğini sağlıkla kucağına alan varmı yardımcı olun lütfen...
zuzulice Nisaninannesi canım benimde 30. haftada su fazlalığı cıktı şeker yüklemesi yapıldı şeker öıktı doktor su fazlalıgını şekere bağladı diyet verdi pazartesi kontrolum var bakalım düzelmiş mi🤷♀️
Nisaninannesi zuzulice benim şekerime bakıldı daha once yükleme yaptırdım normal çıkmıştı ama korkuyorum
zuzulice Nisaninannesi peki sizdeki su fazlalıgının sebebi neymiş ben sordum neden bugune kadar normalken şimdi artti dedim bircok sebebi var dedi genel bir acıklama yapmadı ama bebegin bobreklerini filan inceledi benimkini bendeki hamilelik şekerine bagladı