Hamzam Diyorum kendi kendime yok işte ne uzatiyosun olursa görürsün olmazsada görcen 13.05 regl günüm bı kaç gün eksikleri degerlendirdim 6. Gün kala test yaptırdım 0.100 bu değere rağmen neden hala ısrarciyim bunu anlayamadım progesteron degerimizde 17.93 egerki eşim yüzünden kacirmissam fena olcak birde gidiyim bir test alayım varsa ufakta olsa belli eder diyorum napayım bilemiyorum. Diğer iki bebeğimdede erken öğrendim bir hafta ama kaybettim şimdi bir umut varsa igneye direk başlarım bilmiyorum napayim sizce https://i.hizliresim.com/nQX56B.jpg https://i.hizliresim.com/lqM05g.jpg
Pinkbabe Hamzam Canım testlerde ben 2. Cizgiyi göremedim ama erken diye de çıkmamış olabilir tekrar kanda bak istersen ya da regl gününü bekle gönlüne gore olur inşallah canım
ozgeustun Hamzam ben kan testinde hgc 400 ken( hamileymişim) idrar bişi göstermemişti. Rahat olmaya çalış stresle bağlanması daha zorlaşır
Aysgl1997 Bence test için erken canım ben 3 gun kala erkek erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı.Adet günü bile 2. Çizgi çok net değildi
Yoann Canım ortadakinde silik bir çizgi görür gibi oldum hiç değeri yükselmeye başladığında ama 100ün altındaysa hafif silik çıkabiliyor iki gün sonra falan şu erken testlerden al sabah uyanır uyanmaz ilk idrarla yap testi. Benim regl günüme bir gün kala çubuk testte çıkmıştı çok erken davranma bende o hatayı yaptım çok erkenden yaptım negatif görünce hep moralim bozuldu ama meğerse bebişim yoldaymış ama test için erkenmiş
Minnosuuu 2-3gün geçmişti adetim,test yapınca ilkinde hemen 2.çizgi belirdi ama koyu değildi. 2.testte koyu oldu ve kanda 1080di . Erken bencee sanaa
Sakine07 Canım bence Adet gününü bekle en net o zaman çıkıyor benimde adett olmamıştım 2gün sonra 2çizgi olmuşttu