incialby 32. Haftada bebekleriniz kaç kg.dı doğumdan sonra nekadar küvezde kaldı. Nasıl bir süreç atlattınız? Bende ikiz bekliyorum 31 haftalığım ve 32. Haftamda alınacaklarını söyledi doktorum lütfen bilgi verirmisiniz? Korkuyorum bebeklerim için😞
Skryszn incialby ikiz annesi değilim ama bende erken doğum yaptım 31.haftada Benim de 32yi beklediler ama durmadı miniğim. 15gün oldu doğum Yapalı hala küvezde 1430gr doğdu Bu arada doğumdan sonra süt sağmak için wee baby elektrikli göğüs pompasını öneririm
Benibirakma incialby korkma canım içini ferah tut 30.haftadan sonra doğan bebişler allahın izniyle sağ salim yasıyorlar bende 27 haftalık hamileym 32 olsun diye dua edip duruyorm
incialby Skryszn rabbim biran önce yavruna kavuştursun canım🙏🏻 önerin için teşekkür ederim🙏🏻 Demek küvez sürecimiz biraz uzun sürücek😞 napalım onlar sağlıklı olsun da kavuşuruz inşallah🙏🏻
incialby Benibirakma çok sağol canım inşallah🙏🏻 İnşallah rabbim korktuğuna uğratmasın sağlıkla zamanında doğsun bebeğin🙏🏻
incialby xwoman gebelik zehirlenmesi var canım birde kan değerlerim çok düşük 32 yi görürsek şükretcez dedi🙏🏻 Bende yaşarlarmı acaba diye korkuyorum😞
Busraa3434 incialby Canım bende ikiz bekliyorum 30. Haftamdayım beni kontrol eden doktorunda ikizleri var kendisi 32 haftada doğum yapmış biraz küvezde kalmışlar ama bebekleri gayet sağlıklı içini ferah tut allahın izniyle birşey olmaz ✨❣️
xwoman incialby Allah in izniyle yasarlar cnm benim dr um 28 den sonra erken doğumlarda yasama ihtimali yuzde 90 dedi . Ki senin daha da gec olacak. Bir muddet kuvozde kalir ama yasarlar Insallah merak etme.
Esragurbuz incialby kan degerlerim benimde dusuk hergun iftar sahur 2 bardak kati meyve sikacaginda sıkılmış 1 pancar 1 elma suyu iciyoeu... elma yerine havuc olsa daha iyi olur aslinda. Havuc suyu cocuklarin aminiyo sivisini arttiriyor.pancar kan yapiyor.. hemen basla bence
CerenAnne Hiç sıkıntı dert etmeyin, benim de bebeğim 32 haftalıkken doğum başladı, doktor durdurdu. O zaman panik yaptım ama doğan yaşıyormuş çok büyük bir yüzdeyle. Onun için artık derdi tasayı azalttım , öbür türlü sürekli endişe etsem o bile doğumu tetikleyebilir.. Şimdi 33 haftalık olduk, doktor incelen rahim ağzın yine kalınlaşmış dedi, şimdilik veriler güzel. Ama dediğim gibi, hamilelik biraz da tevekkül işi, elinizden geleni yapın ama panik olmayın, panik de doğumu başlatabilen bir unsur.Bebeğiniz yaşam sınırını da geçmiş çok şükür. Ben sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alacağınıza inanıyorum🙏🙏👍✔