Gshn evet bebegin esi asagida tam rahim agzini kapatiyo suan 32 haftaya kadar yukari cikabilirmis ondan dolayi da kasilma oluyomus bende erken dogum riskim var evdeyim hep ayakta kalmamaya calisiyorum ilk gebeligim bende o sertlik kasilmayi bebek saniyordum ama öyle degilmis 😔