RabiaKYuksel Kızlar merhabaa 16 haftalik hamileyim oruç tutuyorum cok sukur herhangi bir sorun olmadi suana kadar cok rahat geciyor yarin kontrolum var cinsiyetini ilk defa ogrenicez insallah oruc tutup tutmamak konusunda cok kararsizim bebek hareket etmezse diye.Bebegi hareket etmeyip cikolata vs yemek zorunda kalan oldumu??
SeymaTevfik RabiaKYuksel ben cikolata vs yesemde doktorun yanında hareketi bırakıyor sıpa 31 haftalık oldu 1 kez hareket ederken yakalayamadik😂 bence görebilir bebeğin pozisyonuyla alakalı
Seda5892 RabiaKYuksel canım ben gittiğimde ilk göremedi Doktorum su iç tatlı ye biraz yürü gel demişti o zaman görebildik 😊😊
Nursemomm RabiaKYuksel keşke bebeğin en önemli gelişim döneminde onu bu kadar uzun süre aç ve susuz bırakmasanız haftalarınız çok öenmli aralıklar
haklisinesracim RabiaKYuksel 16 da kesin erkek demisti doktor çocuk kıpır kıpırdı bi de. 18 de renkli ultrasonda kız olacagini oğrendik. erken bir hafta.
RabiaKYuksel Nursemomm aslinda cok arastirim ilk 3 ay ve son 3 ay tutulmasi iyi degil fakat ortadaki bu donemde seker asiri kansizlik gibi durumlar yoksa tutulabilcegi yonunde bi cok sey okudum yarin doktorumada danisicam 😊
RabiaKYuksel haklisinesracim Benim daha once hic tahmin vs yapilmadi doktor 16.haftada soylerim dedi umarim kesin bisey soyleyebilir yoksa detayliyi bekliycek sabrim kalmadi🙄
Asyayanc_18 RabiaKYuksel tatlım ben ne zaman gitsem bebek hareket halindeydi bişey yemedim hiç. Ama oruç tutma o gün derim.