HalimeAkman Kızlar Sonucumda Papp-a 490 BHCG 51287 yazıyor dün yaptırdım doktor 10 gün sonra çağırdı Sonuçlara göre bilgisi olan var mı?🙄🙇🏻♀️
GuelGltkn HalimeAkman o sonuclar tek basina bisey ifade etmez ki tarama sonuclariyla beraber degerlendirirlir risk
HalimeAkman GuelGltkn Bilemedim bende internette bu ikisiyle ilgili biri düşük biri yüksekse riskli yazdığı için sormak istedim teşekkürler 🙋🏻♀️
GuelGltkn HalimeAkman benim beta hcg de yüksek cikmisti papp normal ama sonucta tarama sonucu var mesela 1:1000 falan yaziyo ona baktin mi
HalimeAkman GuelGltkn onlar yazmıyor malesef doktorun bilgisayardan görünecek sanırım sadece bu ikisi yazıyor