Deniziimmm gerek var...ben gerek görmüyordum ne gerek var bişiy çıksa da kabulüm diyordum ama drun zoruyla detaylıya girdim ve bebeğimde gek böbrek olduğunu öğrendim ve şuanda doğduktan sonra cocuga nasıl davranıcagımı hangi ilacı verip vermeyeceğimi biliyorum drum yol gösterdi ☺️Oysaki ben detaylıya girmeseydim ve doğduktan sonra buda bilinmeyecekti bende cocuga yaramayan ilaçları verip daha beter tek olan böbreğini bitirebilirdim diye düşünüyorum 😓illa kötü bişiy çıkmaz ama çıkarsada önlem almak için yapılan bişiy o detaylı