mert
Canım bak ben bu kaset tipi ovulasyonu kullandım 11 yazan dün ki yumurtlamamdı diğeri de çatlama oldu yarın daha silik olacak o test ben bu markayı kullanıyorum N11 den aldım 30 adet ovulasyon testi 5 tane de normal gebelik testi olanı aldım 40 tl idi