Nurellaaaa kızlar merhaba. Benimde ilk gebeliğim 10 haftalıkken mart ayında kalp durması nedeniyle sonlandı. Nisan ayında geciktim hatta o gobekteki çizgi belirdi ama sonra çok şiddetli bi şekilde regl oldum. Kürtaj sonrası ikinci reglm oldugu için yeni bi düşükten şüphelendik ama negatifti kan testim. O gobekteki çizgim hala var yeni adetime de 10 gün var. O çizgi gebelikte olur diyolar ama bende çıktıktan sonra regl oldum ve çizgim hala var 🙄 goguslerim hassas kasık agrılarım var. Bi taraftan soğan suyu içiyorum. Acaba soğan suyumu kasık agrısı yapıyo diyorum.. kafalar cok karısık😂