Mucizem_yoldaa yaa canım gozunaydin. Bende şehir Hastanesi'nde doğum yapicam çok güzel motive oldum şuan tereddutluydum. 36. Haftamdayim az kaldı benimde :) Sorularım olucak yanitlarsan sevinirim. Hastanede doğumdan sonra ne kadar kaldın, hastane çantanda neler vardı kesin ihtiyaç olanları kullandıklarını söylersen çok sevinirim, dogumdan sonra bebekle berabermi odana çıktın, bide sancı sirasinda içeri yanına telefonunuda almadığını söylemiş oylemiydi yasakmi. Sancı odasında banyo varmı. Doğum sonrasi Odan tek kisilikmiydi ve sancı çekerken önlük veriyolarmi.🤗